علل کاهش میل جنسی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
علل کاهش میل جنسی
نوشته شده در شنبه 11 / 2 / 1403
بازدید : 7
نویسنده : محمدرضا علی اکبری

علل کاهش میل جنسی

به‌طورکلی افزایش سن، کاهش میزان تستوسترون و استفاده از الکل و مواد مخدر از علل کاهش میل جنسی محسوب می‌شه. از علل دیگه می‌شه به بعضی بیماری‌ها مثل سندرم پای بی‌قرار و بیماری‌های مزمن مثل دیابت و فشارخون اشاره کرد. همچنین مصرف برخی داروها ممکنه منجر به کاهش میل جنسی بشه.

درصورتی‌که فرد ورزش نکنه یا ورزش‌های سنگین انجام بده و یا از اختلالات خواب رنج ببره، می‌تونه باعث کاهش میل جنسی بشه. شیمی‌درمانی رو هم می‌شه جزء علل کاهش میل جنسی ذکر کرد.

روش های افزایش میل جنسی اقایان

یک مقوله بسیار مهم در بحث افت میل جنسی اختلالات و بیماری‌های ذهنی هستش که تاثیر زیادی در رفتارهای جنسی فرد داره. به عنوان مثال بیماری‌هایی مثل افسردگی، عدم اعتماد‌به‌نفس و موارد مشابه ممکنه مانع شما برای برقراری رابطه جنسی به روش معمول بشه.

از طرفی طرز فکر افراد و نگرش فرد نسبت به مقوله سکس بسیار مهمه؛ اگه فردی در بزرگسالی هنوز هم با دیدگاهی شرم‌آلود به این موضوع نگاه کنه و اون رو کاری گناه‌آلود بدونه، رفته رفته ممکنه درگیر بی‌میلی جنسی بشه. این دست مشکلات بیشتر ریشه در تربیت فرد در کودکی داره.

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01